قرص لاغری فلوردو بهتر است یا کپسول اسلیم کر
نوشته شده توسط : اینفورتکس

امروزه مشکل چاقی به یکی از معضل های سلامتی افراد تبدیل شده است. بسیاری از بیماری ها مانند کبد چرب، دیابت، درد مفاصل، فشار خون، تنگی نفس و برخی از نارسایی های گوارشی رابطه مستقیمی با چاقی دارند. تناسب اندام و داشتن وزن ایده آل علاوه بر جذابیت ظاهری و ایجاد حس اعتماد بنفس در فرد، شانس ابتلا به برخی بیماری ها نظیر مشکلات قلبی و عروقی، مشکلات کبدی و فشار خون را کاهش می دهد.

چاقی بزرگ­ترین چالش بهداشت عمومی در قرن حاضر است و بخش سلامت اکثر کشورهای دنیا درگیر مسائل و عوارض ناشی از بروز فزاینده چاقی هستند.

 

امروزه شیوع چاقی به میزان هشداردهنده­ ای افزایش یافته است به طوری که حداقل ۲.۸ میلیون نفر سالانه در اثر اضافه وزن یا چاقی جان خود را از دست می­دهند. از سال ۱۹۸۰ تاکنون تعداد افراد مبتلا به چاقی بیش از ۲ برابر شده است. در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱.۹ میلیارد نفر از افراد بالای ۱۸ سال دچار اضافه وزن و از این تعداد بیش از ۶۰۰ میلیون نفر مبتلا به چاقی بوده ­اند. به عبارتی ۳۹ درصد از افراد بالای ۱۸ سال دچار اضافه وزن و ۱۳ درصد چاق بوده­ اند. اکثر جمعیت جهان در کشورهایی زندگی می­کنند که اضافه وزن و چاقی بیش از کمبود وزن موجب مرگ و میر می­شود. در سال ۲۰۱۴ تعداد کودکان کمتر از ۵ سال مبتلا به اضافه وزن یا چاقی ۴۱ میلیون نفر بوده است.

 

در ایران چاقی و اضافه وزن در درصد بالایی از جمعیت وجود دارد، به طوری که در حدود نیمی از افراد بزرگسال کشور مبتلا به اضافه وزن و چاقی هستند. چاقی یک بیماری پیچیده، با ابعاد جدی اجتماعی و روانی است که همه سنین و گروه­های اجتماعی-اقتصادی را تحت تاثیر قرار می­دهد. بنابر اعلام سازمان بهداشت جهانی، شیوع چاقی و اضافه وزن در دهه­ های اخیر، به یکی از معضلاتی که سلامت جهانی را تهدید می­کند، تبدیل شده است.

 

عوارض چاقی بسیار گسترده است و تنها عوارض پزشکی آن را می­توان به صورت کلی به شرح زیر خلاصه نمود:

 

بیماری عروق کرونری، دیابت، دیس­لیپیدمی، فشارخون، سکته، پانکراتیت شدید، انواع سرطان مانند سرطان سینه، دهانه رحم، کولون، مری، لوزالمعده، کلیه و پروستات، التهاب و گرفتگی وریدی، نقرس، عوارض پوستی، استئوآرتریت، اختلالات زنانگی (قاعدگی نامنظم، ناباروری، سندرم تخمدان پلی کیستیک)، بیماری های مربوط کیسه صفرا، کبد چرب غیر­الکلی و بیماری­های ریوی

 

علت اصلی اضافه وزن و چاقی، عدم تعادل بین کالری­ های دریافتی و کالری­ های مصرفی توسط فرد است. برای طبقه­ بندی چاقی در بزرگسالان، از شاخص توده بدنی (BMI) استفاده می­شود. بر این اساس افراد دارای BMI≥۲۵ دارای اضافه وزن و افراد دارای BMI≥۳۰، چاق در نظر گرفته می­شوند.

 

با داروی گیاهی و فراورده طب سنتی گرین فیت باریج دیگر وقت آن رسیده که با مشکل اضافه وزن خود مقابه کنید.

 

در طب سنتی ایران به بیماری چاقی، سمن مفرط گفته می­شود که در اثر افزایش رطوبت و برودت ایجاد می­شود. در این حالت خلط بلغم در شخص افزایش یافته و دچار سوء هضم، خواب زیاد، سکون و بی­ تحرکی می­شود که برای کاهش وزن تعدیل مزاج، تقلیل غذا، ورزش و استفاده از داروهای لاغرکننده به صورت مفرده یا ترکیبی توصیه می­گردد.

 

کپسول گرین فیت باریج، یکی از متواترترین داروهایی است که در مکتب طب سنتی ایران برای کاهش وزن استفاده می­شده است. این فرآورده با وجود ترکیباتی چون تیمول، کارواکرول، ترپینن-۴-ال، سابینن، رزمارینیک­اسید و…. می­تواند به صورت وابسته به دوز اثرات کاهنده چربی خون اعمال نماید. وجود سایر ترکیبات فلاونوییدی علاوه بر رزمارینیک اسید، این فرآورده را به یک فرآورده آنتی اکسیدان موثر تبدیل کرده است.

نکته مهم در کاهش وزن، استفاده از روش های کم خطر و بدون ضرر و عوارض جانبی است. بنابراین بهتر است جهت رسیدن به وزن ایده آل، تغذیه ی مناسب و استفاده از مکمل های بی خطر و موثر گیاهی را مدنظر قرار داد. داروها و مکمل های گیاهی نه تنها برای بدن خطری ایجاد نمی کنند، بلکه مصرف مداوم آن ها باعث چربی سوزی و منظم شدن سوخت و ساز بدن می شود.

کپسول اسلیم کر به دلیل دارا بودن عصاره چای سبز، قهوه سبز، گارسینیا کامبوجیا و ال-کارنیتین و CLA سوخت و ساز و متابولیسم بدن را افزایش داده و در کاهش وزن و چربی موضعی موثر می باشد. همچنین با مصرف این محصول طی کاهش وزن، شادابی پوست شما حفظ خواهد شد.

 

موارد مصرف کپسول لاغری اسلیم کر

✅ کنترل وزن و کاهش اشتها

 

✅ مهار ذخیره چربی

 

✅ افزایش سوخت و ساز بدن

 

✅ کاهش تعدادسلول های چربی

 

✅ مهار اشتهای کاذب

 

موارد احتیاط در مصرف کپسول اسلیم کر

✅ این فرآورده تنها برای افراد بالای ۱۸ سال توصیه می گردد.

 

✅ از مصرف بیش از مقادیر توصیه شده خودداری نمایید.

 

✅ پیشنهاد می گردد در صورت مصرف همزمان این دارو با سایر داروها و یا ابتلا به بیماری زمینه ای قبل از مصرف دارو با پزشک یا دارو سار خود مشورت کنید.

 

✅ در صورت بروز علائم حساسیت به هر یک از اجزای این محصول از جمله: تپش قلب، سردرد و سرگیجه، تنگی نفس و استرس دارو قطع گردد و با پزشک خود مشورت نمایید.

 

✅ در صورت بارداری و شیردهی از مصرف این فرآورده خودداری نمایید.

 

تداخل دارویی کپسول اسلیم کر

محصول با گیاهانی چون میوه نارنج، گیاه افدرا و کراتین گیاهی تداخل مصرف دارد. همچنین از مصرف این فرآورده با داروهای وارفارین، هپارین، افدرین، مونته لوکاست و زفیر لوکاست، ضد دردهای اپیوئیدی و لووتیروکسین خودداری گردد.

 

عوارض جانبی کپسول اسلیم کر

در صورت مصرف صحیح و کافی محصول عوارض جانبی گزارش نشده است. عوارض جانبی این محصول می تواند ناشی از حساسیت به هر یک از اجزاء آن باشد از جمله: اسهال، استفراغ و سوزش معده

 

روش مصرف کپسول اسلیم کر

✅ مصرف استاندارد این محصول حداکثر سه کپسول ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از وعده های اصلی غذایی صبحانه و شام است.

 

✅ رعایت رژیم غذایی و ورزش همزمان با مصرف دارو توصیه می شود.

 

✅ پیشنهاد می گردد برای تنظیم دوز مصرفی با پزشک یا داروساز خود مشورت نمایید.

 

✅ دوره مصرف پیشنهادی این دارو یک دوره سه ماهه است.

در این مقاله به معرفی بهترین قرص ها و کپسول های لاغری بدون عوارض در ایران و بررسی ترکیبات گیاهی سازنده آن ها خواهیم پرداخت. این قرص های لاغری علاوه بر تاثیر بسزا در کاهش وزن، افزایش چربی سوزی و ایجاد لاغری، بدون عوارض جانبی هستند و می توان با خیال راحت به صورت مستمر از آن ها استفاده کرد.





:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: